EvosisEvosisEvosis
Giriş
Giriş
X
Dil
Seslendirme ve Arayüz
English
Evosis tarafından yazılan inceleme
Max Payne' de hissedilen sinemasal etkilenimin kaynağı, Hong Kong tarzı akisyon filmleri çeken yönetmen John Woo'nun filmlerinde sıkça görülen ve hemen hemen bir baleyi andıran ağır çekim şiddet ve silahlı çatışma sahneleridir.

Konuyu bağlamak için ara sahnelerde kısa dijital filmlerin yerine grafik romanlar kullanılmış ve bu grafik romanların seslendirmeleri de radyo tiyatrolarını andıracak tarzda yapılmıştır. Oyun, kasvetli bir hava içinde, pek de tekin olmayan New York şehrinin sokaklarında ızdırap çeken bir polisin iç ve dış çatışmalarını yansıtmaktadır.

Oyunun GameBoy Advence portu 2003 yılında Möbius Entertainment (Şuanda Rockstar Leeds) tafafından geliştirilip izometrik kamera açısı ile oynanmaktadır.

Aralık 2001'de PlayStation 2 ve Xbox Rocstar Games tarafından yapılmıştır.
Haziran 2002'de Mac OS portu MacSoft ve Feral Interactive tarafından yapılmıştır.
Aralık 2003'de Game Boy Advance portu Möbius Entertainment tarafından yapılmıştır.
Nisan 2012'de iOS ve Android portu çıkarılmıştır.
Haberler
Seriye Ufak Bir Bakış
Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

X
EvoNet Giriş
Giriş
X
Yükleniyor...
Yükleniyor...